Video Pelajar Kantoi Berzina Dalam Semak

Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

Comments

amazing lincoln says:

org sabah ni..bule bah kalau kau…

siiadeyk says:

Buang la vdeo ne . X bgus taw kmu p upload vdeo mcm neh . Bkin malu orng ja . Pndai mrah ank orang . Ank sndri blm tau mcm mna . Paci yg upload vdeo ne ada otak wha kn ? ! Brpa lma suda kw idup owh ? Blm puas2 lgi dosa yg kw ada skrng ka ? Ane mw tmbh dosa lgi dgan aib kn orng . Fkir la dgn otak bro !

Zuqney says:

hahahahahaha, padan muka. kalau aku jadi laki tu aku tak cakap banyak. aku seret je terus bawak pegi pejabat jais suruh dorang kawin terus

thorin thrain says:

yg tukang marah jangan la nangis,aku xpham ko ckp ape

fahymie fuad says:

seronok tak yang download ngan yang rakam nie?…..seronok tak tunjuk kat owang aib orang? rasa hati murni tak lepas tunjuk nie kat public…? kalo camtu..!! baik kamu percaya KARMA ….terima kasih kepada semua publisher aib orang tak bertanggungjawab…aku bukan nak lindung berzina…tapi ni dosa bebudak nie ngan tuhan….korang tak berhak malukan diowg mcam nie….yg handle cam…!! baguss baik ko buat filem porn terus jerk camnie!!! good fucking job!!!!

gt cj says:

yang rakam pun sma gatal . thu nsiht org ja lbih , tp camera ttp fokus kt bdak prempuan tu lol -_-

herman asari says:

suka

din tepok says:

jgn mengaibkan org lain… nt tuhan akan balas nt… baru kau tahu…

Ricky Jason says:

diorang pun sma gatal…nk suruh org pkai seluar tu bg larr privacy..dh ckup malu dia kna hantam korang…x pyah nk aibkn org mcm nie…nie bkan nk tlong, tp nk jerumus kn itu pompuan ke jalan yg lebih gelap..bila org dh anggap dia ‘buruk’, ‘buruk’ la dia smpai ke tua..

ahmad huzaimi says:

pdam video nie ngok!mgaib kn org,jgn nnti jd kat anak2 ko lak…

rizal wizurai says:

Dpan mak bapak elok je pkai tdung tp blkng?lumrah manusia sentiasa mmbuat salah BERTAUBATLAH!!!

sathes3579 says:

apesal lah maen dlm Semak 2, x takot ke kena gigit dgan Binatang Berbisa nnti? Klau nak maen Kol aq je, aq ade Port baik punya lahh, betol x tipu. Klau nk Tggalkn no kt inbOx aq nnti, Area Melaka

sathes3579 says:

apesal lah maen dlm Semak 2, x takot ke kena gigit dgan Binatang Berbisa nnti? Klau nak maen Kol aq je, aq ade Port baik punya lahh, betol x tipu. Klau nk Tggalkn no kt inbOx aq nnti, Area Melaka

sathes3579 says:

apesal lah maen dlm Semak 2, x takot ke kena gigit dgan Binatang Berbisa nnti? Klau nak maen Kol aq je, aq ade Port baik punya lahh, betol x tipu. Klau nk Tggalkn no kt inbOx aq nnti, Area Melaka

Salazryl Ismail says:

Cukuplah komen satu kali pukimak! Menyemak sial.

Janji Dicapati says:

bila kita dedahkan aib orang, Allah akan dedahkan aib kita.. berwaspadalah kawan2.. yg salah mmg salah.. tapi nabi kita SAW pun paling ke belakang bila seorang mengaku berzina.. tandanya nabi tidak suka orang mendedahkan dosa zinanya.. inikan pula kita mendedahkan zina orang lain..

yati6914 says:

Ingat kita ada anak…bayangkan kalau anak kita dimalukan begini…skrg ni Allah byr cash segera…

eydaluv82 says:

kalo ye pun..jg la aib org..tkut esk lusa tkene btg idung sndri..btl x cerdik nye uploader

fadzilkiryu111983 says:

Bodo org yg dok komen nk cri slh plaku..dh slh2 r….korang yg dok komen bek pnye xde otak..pk la sme maruah bdak pompuan 2..komen kte msti sokong supaya video ni d delete!!

fadzilkiryu111983 says:

Trbukti faizal paih ni ade otak..tp x taw pkai otak die 2…lbeh baek ko gnti otak ko ngn kpla lutut…aku jmpa ko siap ..apesal la ko jdi org bodo…btoi2 bodo…dh spe lmbu taw x….aib org ko gtaw 1 dunia…aib ko???tnggu blasan nye nnti…bodo

fadzilkiryu111983 says:

Woi faizal paih..ko islam kn..yg ko g upload video ni wt ape..ko xde otak kew…pk la bodo

syifaaboo says:

cari publisiti huh…… macam2 hal…. cuma allah je yang tau apa maksud orang tua ni…

lukman5357 says:

Pukul je jgn mrh,ni la pnyebab ank free di pasaran

pasyierhsk says:

hoh.. malu kat org tu.. buang la video nie.. bnyk video lain boley upload.. haish…

gwatchyu says:

Puak umno memerintah budak2 pun boleh perangai mcm binatang…

hanisah930722 says:

org tua bodos!!!!berlagak baik,sialllll.

flampard50 says:

Bdk skola skg makin pandai

PokMeJutawe says:

betul ke nih? xnampak pun konek masuk lubang? ni mesti salah anwar!

MrAishahrock says:

bodoh celake mne yg upload aib ni..mrh hya pmpuan yg jntan bodoh tu tkde apa pn sekutu ke ape..celake mne upload video ni sial tol tsrmasuk yg rakam

umobile65 says:

Dgn org nk malu dgn Allah s.w.t xmalu xtakut. Bala kan dpt,

mikebadamb says:

Aku harap anak dara org bodoh ni buat lagi lebih dan teruk lagi…2 dosa die 2 orang je…kalau nak nasihat pun gunakan la cara yg baik2. .bodoh punye org tua…harap2 mampus cepat…entah2 die pun kaki pantat juge..lagak bukan main baik je… syaitan

mikebadamb says:

Org tu pun mahu juga..tapi exsen2 je die bising2…celaka punya  orang tua

yoetararon says:

Orang tua sabah niw pong bodosh jgak baa..yg kauw ambik gmbar bikin natang ape baa..kasihan ini budak dpat malu aib kerna kauw baa bodosh lembu mekahh..lbih baek kauw pngil mak bapak bdak tu dr kauw buat malu mereka mcm ni..trnyata kauw dan kwan2 kauw baa brlagak hero dpan bdak tu tapi sbnarnya kauw pun nak ambil ksempatan pd budak tu..mesti kauw wat modal melancxx gmbar bdk ni baa…hahaa

Permata Kasih says:

Astagfirullah Al- adzim . Minta jasa baikk tolongglahh padam video nieyy . Mengaibkan orang . Kalau kita bukak aib org . Suatu hari nanti Allah akan bukak aib kita .

Frankie Firdz says:

Yg slh 2 dh tentu salah.. yg ko nie lg tambah keaiban owg 2 np .. bodoh la ko…

gampang2994 says:

Pkcik lak yg lbih2 usah2 kaki pmuan 2

rynaradi says:

Delete lah video ni bangkai!! Fikir sikit lah.

Leez Zaza says:

Delete laa..jgn bka aib org..

Lian Huat says:

Tak da otak ni budak melayu bejina,ini ka adat melayu. ..
Memalukan, ,, Malaysia jina. ..
Banyak jina. ..

Abik Kabik says:

F u c k off

hawa12masihi says:

Selambe jek laki 2

adrianresearchssb says:

oi pacik bodoh!!!

mralifazwan says:

Kat sabah ni bhase pn dah tau.yg pakcik2 nipun gi wat sesi temuramah ag,ape slh suwo budak 2 pkai sua dlu,tbantod air ppuan ngn laki 2,pas 2 bwu bwak g majlis agame n bwak mak bpak budak 2,ni kne suwo balik je terus,ape pun tak boleh ar pkcik2 ni,x tegas lgsg,kalau budak laki 2 aku trajang dlu,lpas 2 ppuan 2 anta kat mak bpak dye.22 pun sme2 nafsu semate2.ni ar ble nafsu da sampai.laki ppuan x pk dah dose.

Write a comment

*